Grattis till studenten älskling =) <3

Igår tog min älskling studentet och det firades ganska lugnt, men riktigt trevligt var det. Började med att jag och Rasmus drog till Luleå där han umgicks ett tag med sin klass medan jag sprang på stan och fick i mig frukost/lunch och köpte en blå ros till honom. Sen stod jag utanför skolan i en timme och väntade på utsläppet med hans släkt. Sen blev det lite hit och dit, fota och sånt där och efter det bjöd Anneli ( Rasmus mamma ) oss på lunch på Waldorf :)

Eftermiddagen/kvällen spenderade på Rasmus gård med hans släkt och mina föräldrar där vi åt, fikade och drack. Det var riktigt trevligt kan jag säga :) Redan vid 10 bestämde jag och Rasmus oss för att promenera mot mig, men först skulle vi stanna och dricka champagne på någon mysig plats, men efttersom att både han och jag kände att vi fått nog valde vi att spara den. Istället satte vi oss på skolgården och pratade gamla minnen vilket var riktigt mysigt, sen hem och sova.

Nåja, nu vart det massa text, här kommer bilder :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0