förlåt!

Ursäkta min dåliga uppdatering, jag glömde totalt bort bloggen igår. I fredags var jag med Sarabitch i Lule och festade, trevligt var det! Var hos Tesso med en massa folk och drack och roade oss, var ganska lugnt men ändå riktigt trevligt. Kring ett kom Rasmus och hämtade mig, så drog vi på Max och jag köpte mig pommes (mums) sen hem till byn och sova.

Igår var jag ute och red, som vanligt, också låg jag framför tvn halva dagen med Rasmus sen spelade vi kort med mina föräldrar och nån gång där mitt i natten kom Lina och Mogge till Rasmus så spelade vi några rundor där med :)

Nu har jag nyss kommit in från en tur i skogen som bestod delvis av powerwalk och delvis jogging. Skönt är det! Nä, nu ska jag göra någonting roligare ;)

Snodde bild av Sarabitch, jag och Jb i fredags, kanske en aning draget ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0