can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars

Nu är jag uttråkad! Jag vill bara ut och göra någonting, ut i kvällssolen med trevligt folk och bara umgås. På sistone har jag blivit så jävla tråkig, sitter alltid hemma med Rasmus och bara får tiden att gå med kortspel, djupa diskussioner och tv-tittande. Nu menar jag inte att detta är någonting dåligt, det är faktiskt helt underbart, men nu är jag sugen på att göra någonting annat. Jag hade velat lägga mig på stranden en dag med mina bitches, köra grillkväll med mina gamla törevänner, sätta mig och spela spel med ett gäng, dra någon filmkväll, vad som helst!

Enda gångerna jag verkligen kommer ut är när jag festar, jag menar, kom igen, ska jag bli så tråkig när jag fortfarande inte ens fyllt 17? Jag älskar verkligen att festa, men jag tror jag hade kunnat ha så jävla mycket mer faktiskt. Som i vintras, när jag nästan varenda kväll tog bussen till Råneå och satte mig hos min kära lilla bitch och snackade skit över en kopp kaffe.

Nä, vet ni, nu ska jag ta min pojkvän och dra till Lina där det blir att se film med henne och Carro =)

Gammal, gammal bild på mig och Lina <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Bilden är gammal med den är minnesfull :D

2010-06-29 @ 10:25:55

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0