you can make your own decisions, you can make you own misstakes

Jag har precis satt mig ner med en kopp kaffe och ett par kakor i köket. Känns riktigt skönt alltså! Tanken var att jag skulle följa med Sara till Lule ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Blir så stressigt att hinna med bussar hem osv, ibland suger det verkligen att bo i Töre.

Har i alla fall haft en lugn skoldag idag som började 9.40 med svenska och fortsatte efter lunch med två timmar mpr. Frank gav oss uppgiften att gå ut och fota detaljer på byggnader. Jag kan då säga att jag inte var jättenöjd eftersom att det var -20º och det blåste som fan! Så jag och Sara knäppte av några bilder lite snabbt, sen gick vi tillbaks till skolan med fingrar som var helt ur funktion. Hemskt!

En av våra bilder som vi hann ta innan kylen bokstavligt talat åt upp våra fingrar ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0