Windows "/

Jaha, då var det bara att köra in windows i datorn igen, jag vill inte. Älskar verkligen min dator just nu, men men, what to do? Jag måste ha photoshop till torsdag eftersom att vi har medieproduktion nu och vi ska göra collage eller något. Visst, jag är jättenöjd med det för det känns skithärligt att börja göra sånt man tycker är roligt igen. Så jag behöver alltså ha Photoshop så fort som möjligt. Tror i alla fall att jag ska försöka mig på Windows 7, känns lite härligare än xp.

Annars då? Ja idag ska jag vara med Sara verkar det som, men vi har ingen aning om vad som händer. Blir kanske att åka in till stan en sväng ikväll och hoppas någonting dyker upp. Annars blir det nog en lugn helg, kanske kan behövas.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0