Vadå kallt?

Sitter i mitt rum och fryser nu. Har dragit på mig ett par vantar och snurrat koftan runt mig, hjälper litegrann men jag tror jag ska ta ett till par vantar på mig också och slänga en filt runt mig. Usch vad jag tycker illa om att bo här ibland! Vi har dessutom inte bytt ut våra fönster än så vi har försökt oss på en lam tätning med lakan vid mina fönster, men det funkar inte en dag som denna.

Den här snöstormen är verkligen hemsk! Det går knappt att gå i Luleå och efter några timmar hade det drivit så mycket snö in på vår gård att det inte längre gick att köra där. Hoppas det blir bättre snart, annars blir jag faktiskt ledsen, om inte annat fryser jag ihjäl.

Nä nu ska jag lägga mig under täcket och försöka komma åt lite värme, puss <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0