Tv-inspelning

Som jag sa imorse har vår klass varit på Teknikens hus idag där vi kollade på utställningen Killar och sedan fick vi pröva på att spela in en nyhetssändning i tv-studion där nere. Jag var inte särskilt taggad på det, eftersom att jag inte tycker det är så kul med rörlig bild och jag kände mig dessutom jättehängig. Men det visade sig vara riktigt roligt! Jag fick vara bildproducent och jag tycker sånt är jättekul, satt ju bakom knapparna när vi spelade in radio också, jag gillar!

Ja sen sprang ju vi runt ett tag och roade oss som små barn där också, kände sig en annan dum, men det kul så skitsamma ^^ Just nu sitter jag och sörplar på en kopp te som verkligen hjälpte mot min dåliga hals och den fick mig att piggna till lite. Så nu ska jag bara äta middag så jag peppar lite mer, sen ska jag ta ett bad och slutligen ska jag städa mitt rum så Sara kan sova här, hon är pälsallergiker så ^^

19.30 kommer hon hit och då blir det att dra på den där festen direkt. Har inte festat med det här folket förut, men jag hoppas det kommer bli trevligt.





Rebecka och Sara roar sig ;)



Också en liten,liten del av utställningen. Tyckte det var förbannat snyggt så var tvungen att fota ^^

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0