Svenskalektion

Idag lyckades jag stiga upp direkt vilket fick mig att känna mig jävligt nöjd med mig själv, med tanke på hur illa det gick igår. Nu sitter jag på min första lektion, svenska, som slutar om 10 minuter. Vi ska skriva insändare och jag har precis blivit klar med min. Jag valde att skriva om att länstrafiken verkar tycka det är någon jävla hobby att höja busspriserna. Det är liksom illa när det blir billigare att ta bilen än att åka bus. Ja, jag blir lite gripen och upprörd när jag skriver.

Snart blir det lunch sen har ja Medieproduktion, har ingen aning om vad vi ska göra men det blir säkert bra. Inte säkert om vi ska äta lunch idag men det löser sig, fick i mig en mastig frukost så kan överleva utan.

I natt ska jag dessutom sova i Luleå vilket kommer bli förbannat skönt eftersom att jag har en skitdum sovmorgon imorgon, antingen får jag vänta 1.5 timme eller så kommer jag tjugo minuter sent. Jag tycker verkligen inte om länstrafiken idag.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0