Sömnlös och smal

Nu har jag nyss blivit upptvingad av min far ur sängen, vilket sög ganska hårt eftersom att det är 34 minus ute och vårt hus blir liksom aldrig riktigt helt varmt. Nu hade jag turen att han precis begett sig till jobbet, så jag ska faktiskt vara busig och krypa ner i sängen snart igen. Inte för att jag kan sova, men kanske slumra lite, värma mig och bara mysa. Nej sova kan jag inte för det blir bara inge och när jag väl lyckas somna drömmer jag bara mardrömmar, blev så för någon månad sen typ när jag sover ensam. Det suger för det är förbannat skönt att ha hela min stora säng ifred, önskar verkligen att jag kunde utnyttja det till fullo.

Igår kom Sara och Linnéa hit en stund och även Lina och Mogge, men de stannade inte så länge. Kul att träffa dig i alla fall gumman <3 Hur som helst så satt jag då och snackade skit och drack lite med Sara och Linnéa och det var verkligen trevligt och välbehövligt. Pappa skulle skjutsa hem dom inatt, men han blev trött vid tolv så de bestämde sig för att ta 5.20-bussen hem, tufft! Kvällen slutade med att vi hamnade hos Brenne med honom och Mini där jag satt fram till fyra sen gick jag hem ensam. Anledningen till att jag gick hem var att jag fick tillbaka min aptit sådär poff bara, nice!

Dock så är den borta nu igen. Men jag tvingade i mig ett glas juice så får vi väl se om jag får i mig lite frukost nästa gång jag vaknar. Jag har i alla fall gått ner ett kg på ett dygn, så det finns fördelar med allt!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0