Sjuk =(

Jaha, då var man sjuk igen. Eller nu var det nog ett tag sen jag var sjuk faktiskt, men jag var borta ganska mycket från skolan i höstas för en sjukdom som helt enkelt inte ville ge med sig. Jag tycker inte om att vara borta från skolan, så jag hoppas på att bli frisk snart. För det första så är det förbannat tråkigt att vara hemma och jag älskar ju min skola, som ni säkert förstått vid det här laget. Dessutom ska jag vara ledig sex dagar i februari när jag åker till Skåne så jag har inte tid att börja ligga efter.

Har någon tips på hur jag snabbt blir frisk?
Jag har börjat dagen med att sova länge för att sedan äta frukost/lunch framför tvn. Nu sitter jag i sängen igen och ska snart gå ner och ta ett bad, brukar alltid må bättre efter jag badat. Men sen har jag ingen aning om hur jag kan göra för att påskynda tillfriskningsprocessen. Jag vill inte vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har inga tips på hur du snabbt blir frisk, men kan rekommendera att leva sunt å sova ordentligt för att inte bli sjuk ifrån början! Sånt som mammor säger å du redan vet. :-)

2010-01-25 @ 17:39:15

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0