Ny vecka, nya tag

Nu är det en ny vecka igen och den började betydligt bättre än förra veckan gjorde! Jag har bara fått sova tre timmar inatt, men är pigg ändå. Jag har dessutom fått en kopp kaffe av Josse nu, jag rear ut mina hjärnceller. Själv har jag nyss gjort klart min insändare som jag råkade glömma rädda när jag formaterade om datorn igår, bestämde mig för att sätta in Windows 7 och hittills är jag bara nöjd :)

Den här veckan ska jag fokusera på att göra mina skolarbeten i god tid, eftersom att jag ska vara ledig en vecka i februari, så jag inte halkar efter och får massa läxor. Jag ska dessutom vara hemma en hel del och ta det lugnt, vara lite snäll mot min familj. Måste erkänna att jag saknar att umgå med dem en hel del.

Kände för att klicka in en bild, så blev en överexponerad och överredigerad bild från i somras

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0