Mysig kväll!

Har nyss kommit hem efter kvällens lilla äventyr. Började med att jag fick köra till Råne, vilket gick riktigt bra. Sen gick jag då till Sara så satt vi där ett tag och surrade sen gick vi vidare till någon liten fest där vi knappt kände någon och det var ganska dött. Så ganska snart efter det kom då Jacob, Kribban och Erik till Råne för att umgås med oss så gled vi runt lite med dom, trevligt värre :) Ja, men sen behövde en av dom skita typ dirr så vi for en snabbis till Lule bara därför, haha!

Satt hos Erik typ fem minuter sen åkte vi tillbaka till Råne där pappa hämtade mig halv tolv. Sen nu ska jag nog ta en relativt tidig kväll, kankse blir sängen vid fyra. Hoppas på att någonting händer imorgon också, annars får man kanske ta sig tid till en kväll i soffan med familjen. Det är inte helt fel det heller.

Aja hoppas ni haft en härlig kväll! Puss <3

Och här kommer en skev bild på mig från i eftermiddags för jag fattar fan inte min dator överhuvudtaget så kan inte rotera bilder. Jag behöver skaffa mig fler datorkunniga vänner, det här är ju fan pinsamt.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0