Mysdag

Jag kom hem från Luleå vid tolv idag och jag kan säga att jag kände mig väldigt sliten. Så slog det mig, att vårt badrum som vi hållt på att renovera typ ett halvår blev klart igår. Så när jag kom hem gick jag ner i källaren, tog med mig datorn och satte ihop en liten mysig spellista sen kröp jag ner i badet. Jag kan säga att vårt badkar är det mest underbara jag någonsin badat i. Jag somnade t.o.m. en stund när jag låg där nere.

Nu sitter jag i min mysiga morgonrock och dricker vaniljte, känner lugnet efter helgen och förösöker samla energi till en ny skolvecka. Jag har inga planer för den här dagen alls, jag vill bara ta det lugnt. Dock så tror jag att jag ska måla mina naglar och kanske plocka mina ögonbryn om jag orkar.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0