Min helg

Nu har jag samlat lite energi så nu ska jag ta mig tid att berätta om min helg. Började då alltså i fredags med att jag drog till Max ett par timmar där jag fixade mig, sedan mötte jag Rebecka och Sara på busstationen vid fem så åkte vi in till Pite där Josse bjöd på middag som förövrigt var sjukt god! Sen kom hennes kompisar Anna, Tobbe och Mats dit så spelade vi lite ölspel och det. Sen kom två tjejer till, Eva och Lisa så fortsatte vi spela sen då jävlar vart det sång och dans. Haha! Sara spelade in det, men det kommer jag inte tillåta att det offentliggörs ;p Resten av kvällen bestod av en runda till Max och bara trevligt umgänge, nöjd!

På lördagen steg jag upp klockan nio för att åka in till Luleå 9.30 där jag skulle jobba på Öppet hus på skolan. Tanken var att jag skulle vara i tröjtrycket, men det hände inte så mycket där så jag gick mest runt och pratade med folk. Ganska trevligt faktiskt!

När jag slutat träffade jag Arvid så promenerade vi runt lite, sen gick vi hem till gladis där vi satt ett tag. Efter en timme eller nåt kom Sara dit så gick vi direkt till Max för att vi skulle äta. När vi ätit klart skulle vi till Jacke, men han var inte redo än så vi satt i blåröret en timme och väntade på att han skulle hämta oss, herregud alltså xD

Hos Jacke blev det ganska lugnt, men väldigt trevligt.Chrille och Ante kom dit så satt vi och surrade på, sen kom Kribban och hämtade upp oss så åkte vi runt stan och hade det trevligt. Haha skoja inte lite vi sjöng och flummade på. Underbar kväll! =D

För att sammanfatta lördagkvällen gör jag bara så här:




Också klickar jag bara in några bilder från i fredags, resten finns på facebook :)

Den supergoda middagen Josse gjorde :)






Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0