Medieproduktion :)

Nu sitter jag på medieproduktionen och jag har alldeles nyss installerat Photoshop, känns underbart! Så nu kan ni räkna med mer bilder från mig :) Ska börja med mitt collage nu om fördomar mot killar. Fotade en bild igår på min köksbänk medan jag bakade, så jag ska ta den bilden och klistra in en drös med karlar i minatyrform som står mitt allt mjöl och skit. Tror det kan bli bra :)

Dock så blir det en massa pill med friläggning och sånt och självklart har jag glömt min mus hemma! Så jag får väl börja med det när jag kommer hem och verkligen komma ihåg att med den imorgon. Nu ska jag välja ut ett par fler bilder på några män, sen får vi väl se vad som händer.

Jag igår mitt under baket/fotograferingen ^^ Lite skabbig man ser ut, men det är nice :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0