Jag är duktig på att fixa

Åh herregud vilken hård natt jag har haft! Från fyra och framåt försökte jag somna, men det gick inte fören klockan nio. Så fick jag sova till elva sen vaknade jag och kunde inte somna om. Så jag låg och vred mig och småslumrade till tvåtiden. Jag har inte ätit någonting idag, för jag känner verkligen inte för det, vilket är bra för jag har tre kg som jag måste gå ner efter all julmat och pizza. Hur som helst så hängde jag bara i sängen framför datorn till fyra så var jag duktig och följde med mina föräldrar på en promenad till min farbror för att hämta vår bil.

Men det var
någonting som hände på den där promenaden, som gör mig tacksam att jag tvingade mig ut fast det är -25°. Jag hittade min mellanväg. Med tanke på vad som hänt finns det två extrema håll, antingen så blir allting som vanligt eller så händer något helt annat. Och när jag tog den där kalla promenade hittade jag ett lugnt att ligga mittemellan och låta tiden ha sin gång.

Jag tänker
inte vara arg, jag tänker inte heller vara ledsen. Jag tänker bara försöka ta hand om mig själv och ha roligt.

Så det är
precis det jag har gjort de senaste två timmarna. Det och att jag har försökt intala mig att jag faktiskt är en bra människa, det är bara det att andra människor inte verkar se det. Så om ni ursäktar mig ska jag ringa min lilla banana och se till att hon pallrar sig till töre =)

Puss <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0