I've got mixed up memories and I've got favourite places

Jag har precis kommit hem efter en lugn, trevlig kväll med Sara och Rasmus, i grunden då. Vi drog en sväng till Lule där vi träffade Rebecka en snabbis sen vidare på lokalfest på Herstön, men tydligen var vi inte välkomna där så vi for vidare och gled runt stan. Jag totalflippade där ett tag, antagligen för att jag köpte en cola. Jag blir fan hög på socker xD Ja sen när vi blev trött på stan skjutsade vi hem Sara så åkte jag och Rasmus hem till Gren där det var lite folk. Kikade lite på en film, surrade lite sen kände jag mig så pass dålig så jag begav mig hemåt.

Just nu håller mitt huvud på att sprängas, så jag ska nog lägga mig i sängen snart och försöka sova. Längtar redan efter att få krypa ner under täcket, fan så skönt! Angående gårdagen så orkar jag faktiskt inte skriva någonting, var en massa folk på den där festen och vi hade trevligt, same old shit i era ögon så.

Godnatt ! =D

Random bild jag råkade leka med,. ehe..

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0