i only want sympathy in the form och you crawling into bed with me

Sitter på skolan nu, har haft matte i morse och har nyss kommit från lunchen. Jag var skituppåt för ett tag sen, men det går neråt nu igen. Ganska irriterande, för ingenting dåligt har hänt, så känner mig jätteförvirrad. Ja om en kvart har jag i alla fall min första lektion i Mediekommunikation, kan säkert bli intressant. Sen har jag engelska och efter det kommer min pappa och hämtar mig så jag slipper vänta på 16.23-bussen. Skönt!

Undrar dessutom vad alla människor gör idag. Ingen rolig är innen på msn och jag har inte stött på någon på skolan idag som man brukar annars, även om det bara blir ett par ord utbytta, men det är ändå trevligt.

Nä, nu ska jag nog ta ett varv och se om någon social människa finns i närheten!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0