Fredagmorgon

God morgon på er!
Här sitter jag och tar en riktigt lugn morgon, steg upp en kvart innan klockan ringde, som dessutom var ställd så jag skulle ha gott om tid på mig att göra mig iordning. Så jag har precis tagit en dusch, hängt upp gårdagens tvätt och nu försöker jag få i mig lite mat medan jag dricker kaffe framför datorn. Min mage vill verkligen inte att jag ska äta mer än en macka, så det är bara att pressa!

Jag försöker dessutom väcka en viss Sara Roos, men jag tror jag kommer misslyckas. Jag tänkte ta en tidigare buss så jag kunde åka in till stan med henne, men det verkar inte bli något av det då, nej.Vår klass ska till Teknikens hus idag och vara där hela dagen. Vi ska kolla på utställningen Killar också ska vi spela in tv-nyheter i deras tv-studio, om jag inte fått allt om bakfoten.

Ikväll kommer Sara hit och sover, så ska vi iväg på någon slags fest här i byn. Jag ser fram emot det! Är däremot mindre taggad på att det är rätt långt dit och det är 28 minus idag. Men men,.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0