Första skoldagen

Jaha då var första skoldagen avklarad. Var faktiskt ganska tuff eftersom att jag inte sov inatt. Jag har sovit mellan 2 och 5 timmar per natt sen i tisdags så min kropp var inte alls nöjd när jag sket i att sova helt inatt. I alla fall så var jag verkligen inte den enda som var sömnlös, typ halva min klass verkade ha dygnat inatt. Sara kunde inte heller sova så jag fick en sjuk idé att ta 5.20-bussen till Råne för att dricka morgonkaffe med henne.

Sen när vi skulle ta bussen in till skolan satt vi där helt random, våra konversationer var verkligen rubbade.
Sara: Alltså va fan plingar dom här för, det är ju typ sju svängar kvar?!
Johanna: Du kan vara sju svängar
Sara: Du kan vara en U-sväng
Johanna: Du kan va en U-ringing

typ, wat? xD

Sen typ sa Sara Tinitus och jag tyckte att det vettigaste svaret på det var Minibuss :) Vi höll på och tjorva hela jävla bussresan xD Sen var vi sjukt slitna på skolan, men men.

I alla fall underbart att vara tillbaka på Nti, mycket man har saknat! <3


Kommentarer
Postat av: sara roos

- är det bara jag, eller går bussen typ i slow motion?

- smoke some weed!

2010-01-12 @ 07:22:17
URL: http://jahman.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0