Filmkväll

Jag har nyss kommit hem från en trevlig och ovanligt lugn kväll i Luleå, vilket var väldigt skönt. Jag och Sara åkte in också satte vi oss hos Erik och satsade på filmkväll. Vi såg två filmer, Snuten i varuhuset och The Tournament. Den sistnämnda var verkligen skitbra! Jag gillar egentligen inte alls actionfilmer, men den här hade verkligen en jättebra handling. Sen att vi satt och skrattade oss igenom halva åt random saker var ju inte heller fel x)

Sen så ja, vid ett skjutsade Erik hem oss, jävligt schysst av honom :) Så nu ska jag bara vänta till jag blir trött så jag får sova. Hoppas på fest i Lule imorgon, men vi får ju se hur det blir med det. Allting kommer i alla fall lösa sig!

Godnatt på er nu <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0