Fail morgon, trevlig kväll

Den här dagen började ju verkligen inte bra! Jag vaknade, utvilad och nöjd, då jag möttes av att mitt rum badade i ett mjukt, mysigt vinterljus. Jag låg i sängen en halv minut och njöt sen slår det mig, fan det är ljust! Så jag kollar på klockan: 12.47. Värt! Jag hade bara två lektion idag varav den sista slutade 13.55 så det fanns ju absolut ingen mening med att bege sig till skolan. Men som sagt missade jag inte så mycket, får ta igen det snart bara.

Ja i alla fall så då ringer jag Sara som också nyss vaknat, inte lite failade vi är. Så ja då bestämde jag mig för att åka till henne en sväng. Satt där en halvtimme att surra sen åkte vi impulsivt till Luleå utan att veta vad som hände. Träffade Olle, Matte och lite folk en snabbis sen kom Skranken och mötte oss så gick vi hem till Gladis och satt där typ en timme. Lite sådär halvskumt, men ändå nice på något vis.

När vi bestämde oss för att gå därifrån promenerade vi hem till Erik där vi satt i en timme och kollade på Simpsons och pratade lite skit. Sen tog jag och Sara 20.35-bussen hem och nu har jag nyss tryckt i mig en stor tallrik med köttfärssås och stekta ägg (min pappa tror jag bantar för att jag inte vill äta pasta -.-) så nu ska jag snart krypa ner i sängen.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0