=)

Nu sitter jag på skolan igen, känner mig frisk igen, men är fortfarande väldigt sliten. Just nu håller jag på med en bildanalys och jag har nyss avslutat analysen på den första bilden, nu måste jag bara leta upp en egen bild att analysera och jag har ingen aning om vad jag ska ta för bild.

Jag fick nyss mitt betyg i Mediekunskap och jag är verkligen jättenöjd! För att citera Kalle fick jag ett "solklart mvg", kan ju inte bli mycket bättre än så =D Så ja, jag är riktigt nöjd nu.

Nu måste jag seriöst försöka hitta en bild och skriva klart det här. Sen blir det lunch, en vända på stan, idrott och sen åker jag hem. Vad som händer hemma vet jag inte än, men jag kan då säga att jag längtar efter att få ta ett bad så det står iaf på schemat

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0