bråkar med min kropp

Nu är det så att min kropp försöker fixa till sig själv igen efter den här veckan. Jag är trött hela tiden och allting bara snurrade på idrotten idag. Men jag vägrar låta den bestämma över mig, vet att det låter fjolligt men känns fan jättejobbigt att sova. Dessutom har jag fortfarande feta problem med det. Lyckades dock somna fort och sova nio timmar igår, fast då hade jag visserligen varit vaken i typ 30 timmar.

Skolan har ju däremot satt igång och de kör stenhårt med oss direkt. Till slut kommer min kropp vinna över mig, men jag klarar mig fint fast den är missnöjd. Hur som helst så har jag suttit och skrivit min filmanalys idag, tog typ en halvtimme. Allting jag gör går så fort bara jag får inte flytet, ganska härligt. Nu behöver jag bara finslipa lite på avslutet, men det blir inte idag för det blir ingen lektion imorgon.

Jag har nyss kommit hem från ett par koppar kvällskaffe hos Sara, snackat en jävla massa skit har vi. Riktigt skönt att ha någon man verkligen kan berätta allt för, alltid massa småbitar man inte kan berätta för vissa personer, men inte Sara Banana ;D

Jaja, nu ska jag kanske ta mig lite mat, jag låter min kropp vinna kvällens slag delvis bara för att jag inte kommer sova på länge.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0