sovmorgon =D

Jag ligger fortfarande kvar i min säng och drar mig, klockan är 9.55, jag är nöjd ! Idag börjar vi först 12.15 eftersom att vi kompar ut mediepoduktionen idag och på den lektionen ska vi bara skriva ett prov, så jag slutar före ett igen. Skönt! Sen i eftermiddag tror jag att jag ska ut och fika, men jag är inte säker. Har ingen aning om vad som händer ikväll, men det löser sig säkert.

Just nu håller jag på och kikar på valblanketten inför nästa år. Jag har ganska klart för mig vad jag vill göra, men det är ändå lite pill med de där sista. Det jag är säker på hittills är Engelska B, Psykologi A, Multimedia B, Mediekommunikation B, Webbdesign och Projket och företagande. De här kurserna kommer upp i 500 poäng och jag behöver 650 så måste peta dit lite till. Funderar på det nu och det står mellan Medieproduktion B eller Engelska C också de där 50 poängen blir antagligen Svenska C. Men jag är verkligen inte säker, så vi får se hur det blir.

Nä nu ska jag bege mig till skolan om en timme så ska börja fixa mig, hejs!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0