snöigt

Alltså jag måste faktiskt erkänna, det är riktigt mycket snö här för att vara Skåne i februari. Jag tycker klart det är skönare än att vara hemma eftersom att det är typ 20 grader varmare, men det är i alla fall ingen brist på snö! Nu sitter jag i köket och har nyligen ätit frukost, är inte säker på vad jag ska göra idag, men känner för att ta det lugnt. Kanske blir en promenad med mamma, hade varit mysigt. Sen blir det gomiddag också, som jag har saknat mammas mat! <3

Jag är sjukt godissugen! Men mamma har aldrig något gott hemma för hon är jätteanti sånt och det är typ 4 km till byn och jag orkar fan inte gå. Kan inte någon söt komma med godis? Eller ännu bättre, glass och maränger! Fan så sugen jag är "/



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0