sjuk ._.

Jag är fortfarande sjuk, som jag blev förra helgen och nu börjar jag bli rikigt trött på det. Så jag ska försöka bli bra till imorgon, känner mig bättre än jag gjorde igår i alla fall. Jag har ärligt talat inte tid att vara sjuk eftersom att jag åker till Skåne om exakt två veckor och då ska jag vara ledig 5-6 dagar så har inte tid att missa massa saker i skolan nu. Så fort jag kommer tillbaks ska jag börja ta reda på vad jag missar så jag kan ordna upp lite nu. Inte jättekul att sitta med massa läxor i Skåne!

Imorse var jag ute och fotade lite, vet inte om det blev någonting bra eftersom att det var jättekallt och jag orkade bara gå ut på gården typ fem minuter. Är sugen på att dra runt byn och fota, men det är alldeles för kallt för att gå när jag är sjuk och jag har ingen som kan köra mig.

Nu ska jag göra mat, får se vad det blir, puss!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0