never means forever

Sitter här på mediekommunikationen med Sara just nu, Josefin och Bacon har inte kommit tillbaka från deras lunchäventyr än och vi började för tjugo minuter sen. Jajja, de kommer väl snart. Vi håller på med att analysera bilder och vi har fått i uppgift att fota en bild och förmedla en känsla mha färger, perspektiv och sånt. Jag tog min bild förra lektionen, men Sara var inte här då så vi ska iväg nu så ska jag modellera för henne så hon får sig en bild.

Efter den här
lektionen slutar vi för dagen och då ska Sara följa med mig till frisören, tagga! Sen blir det väl att dra hem till Jacke en sväng och ikväll gäller det film hos Erik. Jag är taggad! Ska bli jätteskönt att få klippa mig alltså, har inte gjort det sen i somras så det behövs.

Bilden jag tog till det här på Rebecka, tror jag lyckades ganska bra med uppgiften :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0