lördag

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har varit ganska upptagen de senaste dagarna och jag har inte haft något sug att blogga alls. Nu sitter jag i alla fall här, lördagmorgon 9.55 och har varit vaken en timme. Igår var jag i Luleå med Sara och Rasmus, vi for på chillkrök hos en kompis till Sara, trevligt vare :) Sen åkte vi hem där vid midnatt och det, kändes ändå ganska lagom efter skolveckan.

Planerna för dagen ser ut så att jag ska gå ner och göra mig någon form av föda nu för att sedan bege mig ut i byn. Det låter som att vi ska ut ett gäng och köra skoter, annars drar jag bara med Rasmus. Ska bli så jävla härligt! Har inte gjort det på flera år, kanske man åker ner på Ica och köper sig någonting att grilla också.

Ikväll är jag bjuden på fest i Kalix, men jag är inte alls säker att jag får dra dit för min far. Det lär jag ju märka. Annars blir det nog en tv-kväll med familjen, eller något. Dagen får ta mig dit den vill


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0