Kört fast "/

Sitter här och funderar lite över en reklambild jag ska göra. Jag har kört fast totalt! Innan jag åkte från skolan gav min lärare mig en lista på varumärken jag hade att välja mellan och sen gick i stor sett fria händer. Så jag valde kexchoklad och gjorde den här bilden.



Blev hyfsat nöjd och sedan läser jag dokumentet han lagt upp till klassen och ser att "varumärket ska helst inte ta så stor del av bilden". Skoja inte lite less jag blev! Så då har jag jobbat på den här bilden i tre timmar och nu är den inte värd någonting alls. Jaja, så nu har jag gjort en annan version på den, men jag tror att det blir att fota något helt nytt. Börjar få ganska fyndiga idéer nu så!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad gott X)

2010-03-02 @ 13:26:48
URL: http://alexandraneudatjina.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0