Alla hjärtans dag?

Idag är det som ni säkert alla vet alla hjärtans dag, en dag som i mina ögon är totalt överskattad. Visst, det är lite gulligt och så, men jag skulle uppskatta det mer om min pojkvän bjöd ut mig och överraskade mig någon dag när som helst, istället för på alla hjärtans dag för det blir nästan som ett tvång att man måste. Om man verkligen älskar någon ska inte någon random behöva boka en dag då man ska visa det för varandra. Men det är ju bara min åsikgt.

Nu är det så, att jag ska faktiskt gå ut idag, men inte av den anledningen. Tidigare i veckan bestämde jag och Rasmus att vi skulle gå på bio och äta middag idag av den enkla anledningen att det passade bäst. Sen igår kom jag på att det är alla hjärtans dag, haha! Hur som helst skulle Gren bjuda Maria på bio och middag idag, för jag tror de firar nån månadsdag eller nåt? Spela roll varför, de skulle i alla fall det. Så igår när vi var ute bestämde vi oss att vi skulle göra det tillsammans.

Så klockan två kommer de och hämtar upp mig så ska vi bege oss till Rasmus lägenhet i Lule där pojkarna ska laga middag till oss, lyxigt värre ;) Vad jag har förstått ska de försöka sig på att göra fläskfilé, ska bli lite kul att se hur de går. Nästan lika kul som det var igår när jag och Maria satt och chillade medans pojkarna slet upp skotrarna ur snön hela tiden xD

Senare idag ska vi på bio och se Farsan, tror den kommer vara bra. Man får ju hoppas :) Nä nu ska jag börja fixa mig sen ska jag ut och övningsköra en sväng. puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0