Skrattar non-stop för hela Sverige är ett skämt

Har sovit ut inatt och det var underbart kan jag säga. Tror det blev nästa tolv timmar, det behövdes. Ska nog ta och träna lite snabbt nu, bränna bort delar av den feta frukosten jag åt, sen ta en lång skön dusch. Eftermiddagen ska spenderas med att städa lite och kanske kanske plugga, men jag tror jag skiter i det. Halv sex kommer Lisa hit och då ska det drickas rosé! Måste snöra ihop en middag också, lutar åt pasta pesto med kyckling.

Så kvällen ska bara spenderas med att dricka vin och snacka skit, sen vid 8-9 ska vi nog dra ihop lite folk och göra något, mest troligt ingenting, men i alla fall ;)

Nej, nu vill jag komma ur morgonrocken.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0