Shoppingrunda, vi gillar

Blev att åka till stan med Sara idag, lite impulsivt, men va fan liksom. Hon shoppade som en dåre och jag höll henne mestadels sällskap ;) Köpte litegrann såklart, men just nu ska jag försöka spara så mycket som möjligt till Thailand och sen Skåneresan med tjejerna, kommer kräva sina tusenlappar. Var hur som helst trevligt att hitta på något med bruden igen, tycker vi ses alldeles för sällan nu för tiden.

Ring, 80 kronor på Glitter, alltså den högra, den andra är min förlovningsring för er som är lite sega ;) Förresten så är det här mitt favoritnagellack för tillfället, sött va? :)

2 nagellack för 39 kronor, Cubus


Linne 19 kronor, Cubus

Hårfärg 50 kr x 2, H&M


Kommentarer
Postat av: Lina

ge mig dina naglar ;p <3

2011-01-03 @ 18:06:48

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0