Så var det färdigt!

Nu har jag presenterat alla grejer jag gjort till företaget jag jobbar för och de verkade nöjda, så nu är jag klar med det! Känns grymt skönt på något vis, jag har faktiskt alldeles själv gjort hela marknadsföringen till ett riktigt företag. Nu känner jag ännu mer att det verkligen är det här jag vill jobba med, kan inte tänka mig att satsa på en karriär inom något annat. Det enda som är kvar nu är att skicka över grejerna i rätt format till alla som behöver dem, tryckeri och sånt.

Det jag har gjort är en logga, grafisk profil, två olika affischer, en flyer och visitkort, alltså i princip allt de kan tänkas behöva såhär i början. Till våren ska jag mest troligt jobba lite på en layout till en hemsida också, spännande värre! Känner inte för att lägga upp allt material, i alla fall inte än, men loggan kan ni väl få kika på.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0