No regrets, just love

Förlåt för gårdagens bloggtorka, hade så förbannat mycket att göra, så jag tänker faktiskt skylla på det. Har fortfarande läxor och sånt upp til öronen, men kom idag fram till att det bara är sju dagar kvar så det är bara att härda ut. Tog en paus från det ikväll för att träna och ta det lugnt, men har spenderat en del av eftermiddagen med att repa inför julmarknaden så då börjar det lätta lite från mig i alla fall.

Träningen idag då, Zumba och core, hade inte fått i mig ordentlig mat så under zumban blev jag döhungrig men det gjorde inte. Däremot på coren kände jag att mina muskler, speciellt i armarna, verkligen inte lydde mig. Skippa aldrig maten före träning alltså!

Min man fick sig en bil idag, så nu är han nöjd och jag med för den delen, det är behändigt att han har en egen bil så vi slipper låna av andra hela tiden.

Efter skolan
sprang jag på stan och letade en julklapp till min svärfar, efter många om och men hittade jag till slut något som känns helt okej. Var inne på Åhléns en sväng och hittade det här underbara armbandet jag bara inte kunde motstå, det var ju faktiskt extremt billigt, 49 kronor!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0