Mitt dunderfluffiga spacemolnpalats

Bakissöndag! Lite sådär småsliten från gårdagens bravader, men det är bara att rycka upp sig, trycka ner nå mat och börja fixa sig. Klockan fyra ska jag nämligen på middag och fira Rasmus mamma som fyller 40, grattis <3

Igår kom Lisa hit och vi delade en box rosévin och snackade skit, bjöd henne på pasta pesto och kycklin och vi hade supermysigt, snackade skit några timmar. Sen kom Sara, Gustaw och Rasmus hit så drog vi på fest här i byn där vi roade oss några timmar. Träffade gamla kompisar och töreborna som man inte träffar lika ofta länge.

Rörde oss hemåt vid halv två och tur var väl det, för precis efter vi åkt kom snuten förbi festen och det är inte det roligaste besöket man kan få direkt. Snackade lite skit sen sov Rasmus och Lisa här. Lisa är inte mänsklig överhuvudtaget och vaknade före fan ;) Så till slut slet jag mig från sängen och nu har jag suttit med henne i några timmar och snackat skit, ätit frukost och sånt.

Bruden åkte nyss hem så nu är det dags för mig att ta tag i min dag, wish me luck!

Rasmus, Lisa, Sara och Gustaw :)

Jag hittade en hatt ^^



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha ;)

2010-12-05 @ 16:20:39
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0