måste göra det som alla andra gör

Nu har jag äntligen fått ladda min kamera igen! Har alldeles nyss gjort klart allt jag skulle göra innan nyår åt företaget jag marknadsför, känns skönt att inte ha fler måsten på ett tag. Resten av dagen ska jag göra absolut ingenting, härlig va? :D

Tidigare idag var jag och älskling i stan och handlade lite, rättare sagt, jag handlade. Jag hade målet inställt på en nyårsklänning och att shoppa upp mitt presentkort på H&M som jag fick i julklapp. Som tur var hittade jag en klänning på H&M så spenderade upp resten av pengarna på småsaker. Alltså behövde jag inte göra av med några "riktiga" pengar, grymt bra, jag planerar att ha de pengarna till en Siestabiljett.

Nyårsklänning, 150 kronor :)

Två par tights, 49.40. Puder, 49.50. Sminksvamp, 19.50.

Tre pack örhängen, ett i guld, ett i svart och ett i silver som jag gav till Ingela, silver är inte min grej. 39.50 :-


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0