Kunde inte låta bli..

Jag var inne och kikade på Nellys mellandagsrea igår, men hittade ingenting som kändes lockande. Just nu är jag bara sugen på sköna strandplagg att ha i Thailand, men de lär ju vara betydligt billigare där så känns ganska meningslöst att köpa sånt nu. Hur som helst, jag gav den en till chans i ren uttråkning och kom på att jag har velat ha en skjorta hur länge som helst. Hittade en söt en, så jag klickade hem den.

Det blev dock inte dyrt idag. 18 kronor betalade jag. Skjortan gick på 129 kronor plus frakt på 39 kronor. Min moster gav mig ett presentkort på 150 kronor i julklapp, så det betalade i princip hela summan. Tack så jättemycket Ylva <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0