Kameralös..

Jag har tappat bort min kameraladdare och känner mig helt handikappad nu. Hade velat fota mina julklappar och lägga upp här på bloggen. Julafton var i alla fall supermysig och jag är helt klart nöjd! Ångrar inte en sekund att jag valde att fira med Rasmus släkt.Han och jag fick ett gäng gemensamma julklappar så nu börjar det fyllas upp i vårt skåp med grejer vi sparar tills vi ska flytta härifrån, jag längtar.

Jag och Rasmus fick vinglas, handdukar, muggar, kokböckerlite köksgrejer och sånt smidigt. Själv fick jag två presenkort, ett på H&M och ett på Nelly, pengar, underkläder, massa nagellack också fick jag en LÅ-tröja av min älskade pojkvän, så jävla glad för det! Tack så jättemycket <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0