Jag fixade en julgran

Idag har jag varit riktigt duktigt och fixat en julgran nästintill ensam! Jag högg ner en gran som var typ tre meter hög alldeles själv och sedan drog jag in den i garaget, själv. Sen hjälpte Rasmus mig att få den till en lagom höjd och tälja ner den så man fick plats med spiran. Sen började jakten på julbelysningen som jag lyckades trassla ihop, så jävla tragiskt.

Granen pyntade jag alldeles själv och till slut fick vi ihop det, nu ska bara klapparna in under den också :) Imorgon ska jag fixa lite här i huset, städa lite, kanske baka lite sen på torsdag åker jag och Rasmus till typ Arvidsjaur för att träffa hans morfar. Sen är det julafton :D

Btw, Ingela har köpt pepparkaksformar som ser ut som kameler, totally made my day <3




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0