Jag är så sugen!

Jag är så sugen på att börja åka igen, snowblades alltså. Jag saknar det jättemycket och känner nu när jag har min lilla vinterdepression tror jag  det hade hjälpt mycket att göra något roligt av vintern. Jag har åkt en vinter, sen dog det ut för jag inte hade rätt sällskap. Det var min första vinter här uppe och det hjälpte mig jättemycket att ta mig igenom det och hantera den stora klimatskillnaden.

Det är fyra år sen nu och jag kan fortfarande känna känslan av att bara vara alldeles fri och långsamt ta sig ner för backen. Jag saknar det, så enkelt är det.


Kommentarer
Postat av: beakis

vi kan åka nån dag, jag åker ju slalom ^^

2010-12-01 @ 15:39:31
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0