God jul =D

Shit, då var det julafton igen! Skrämmande hur fort tiden går alltså, börjar känna mig lite gammal. Något som däremot tyder på att jag inte är gammal utan fortfaranade om ett litet barn, är att jag har längtat grymt mycket till idag. Inatt när vi kom hem från Arvidsjaur kunde jag inte låta bli att kika lite på julklapparna.

I år tror jag att jag kommer få en helt underbar julafton. Så fort min familj vaknar (ja, jag är först uppe fast jag somnade två inatt, som ett barn) ska vi äta vår traditionella julfrukost, någonting vi har gjort så länge jag kan minnas. Riktigt mysigt tycker jag och jag föredrar det faktiskt före det hetsiga julbordet. Bara jag, pappa, brorsan, Ingela och Rasmus och massa god mat, min mage skriker redan efter gröten.

I eftermiddag åker vi till Rasmus farmor och farfar där hans faster med familj, hans farbror och hans pappa kommer vara. Kalle Anka, middag, julklappar, ni vet, allt det där. Ikväll åker vi antingen till min faster där min familj är eller hem till mig igen för att avsluta med familjen.

God jul på er allihopa! :)



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0