Flying through the sky

Det är kallt i Töre, termometern har gått under 30 minusgrader och jag är inte nöjd. Så jag sitter inne i pappas supermysiga tröja och ett par dösköna leggings och undviker kylan. Jag har precis gjort klart en affisch till företaget jag håller på att göra en marknadsföring i alla dess former för, känner mig nöjd.

Nu ska jag gå upp och städa mitt rum, för det måste vara fint när jag vaknar på julaftonsmorgon annars blir jag missnöjd, något jag fått för mig. Det skadar dock inte att städa, så det är väl bara bra. Idag har jag varit hos Rasmus mormor och fikat lite, trevligt värre. Sen följde jag med och hämtade vår nya soffa i Kalix som resten av familjen roar sig med att sätta ihop just nu, det tar sjukt långt tid så det skulle inte förvåna mig om pappa slet av sig det lilla hår han har alldeles snart.

Imorgon blir det tomt på bloggfronten, jag ska till Rasmus morfar som bor långbortiskogennågonstansdärjagaldrigharvarit, typ Arvidsjaur. Kommer hem på natten igen, för att fira julafton hemma. Blir nog julaftonsmorgonsblogg tidigast.

Så god jul på er alla!



Kommentarer
Postat av: Lisa

"långbortiskogennågonstansdärjagaldrigharvarit, typ Arvidsjaur." Hahaha ;)

2010-12-22 @ 21:35:28
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0