En kväll i Töre

Julbord idag i Haparanda, inte mycket att säga om det direkt. Ikväll var jag och Rasmus lite sugna på att dricka så vi hamnade hos Robert där vi drack lite med honom, Lundbäck och Bonden. Efter det drog vi till Kine och var med henne och Jessica, nu har jag åkt hem, men älsklingen blev kvar ett tag.

Jag fick för mig att videoblogga lite ikväll, vet inte vad som hände, men vinet small till som fan ett tag där. Här kommer skiten i alla fall.

Sen vile Bonden få sig en video också, men jag kunde inte hålla käften om att Rasmus skulle filma vad som hände där i Roberts kök ? x)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha, vad du är söt! :D

2010-12-12 @ 18:29:57
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0