det är dags för fredagsplugg

Just nu hade jag slå in en vägg eller nånting, men hade hellre föredragit ett glas rött faktiskt för att lugna nerverna lite. Känner mig extremt dålig som för första gången någonsin inte fattar någonting av ett skolarbete och ska till och med få extrahjälp av min lärare en stund nästa vecka. Det är alltså det här animerade julkortet jag fastnat i. Jag har importerat filen in i Flash, försökt få animering att funka, men gett upp efter ett tag och börjat om. Totalt har jag gjort fyra olika filer under mina försök, för när jag blir frustrerad trycker jag bara delete.

Jag får inte det att fungera med rörelseinterpoleringarna. Har försökt göra objektet till en grafisk symbol och att inte göra något alls med det. Massa olika grejer, men jag måste ha suddat ut det jag lärt mig från min hjärna.

Kul liv man har!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0