♥ Dag 7 - Min bästa vän

Den enda jag känner att jag kan kalla min absolut bästa vän, som jag kan vända mig till i alla lägen, alltid trivas med och aldrig känna mig dålig med, är min pojkvän. Jag har underbara vänner och jag älskar er, men han och jag har något speciellt.

Rasmus är världens goaste kille och jag älskar att vara i hans närhet. Han är alltid snäll mot mig och ställer alltid upp när jag behöver honom, vet inte hur många gånger han kommit och hämtat mig mitt i natten eller gett mig sina sista småslantar så jag kunnat köpa mig en macka före träningen. Vi har alltid roligt tillsammans och vi har extremt knäpp, barnslig humor som bara vi förstår.

Jag trivs så bra med Rasmus, varje kväll när jag kommer hem och han plockar upp mig på busstationen är det bara som att jag andas ut allting som varit. Så kan jag avrunda mina långa dagar med att bara snacka skit med honom, skvallra lite om alla idioter som finns ;)

Du är världens underbaraste Rasmus och jag tänker alltid stå vid din sida, jag vill se världen med dig, leva livet med dig. Jag älskar dig och du är min absolut bästa vän ♥




Kommentarer
Postat av: Rasmus

<3

2010-12-07 @ 10:34:47

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0