♥ Dag 6 - Min dag

Kommer bli ett extremt tråkigt inlägg, så var beredda på uttråkning :)

Steg upp imorse och tyckte jävligt synd om mig själv, min pojkvän fick dra sig ett tag, varför får inte jag det liksom? Aja, drog ihop frukost och sen ner mot bussen också begav jag mig mot Luleå. Första lektionen höll vi på med det där förbannade animerade julkortet och jag tror jag tog ett litet steg framåt. Lunchen skippade jag för att repa på teatern som vi senare spelade upp och det gick ju bra.

Dagens skolarbete avslutades med psykologi, en skitgod macka och en kopp kaffe. Efter sista lektionen tog jag och Hatten oss tid att repa lite inför julmarknaden, har fått ihop ett gäng låtar vi ska köra så borde förresten nöta lite texter nu.

Rasmus ringde och då var han, Nisse och Gren i Luleå så jag fick åka hem med dem i Grens tattatmerca, nästan läskigt! Tog mig hem, åt middag sen hade jag möte med företaget (låter extremt officiellt) jag ska marknadsföra.

Nu blir det plugg. Så det så.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0