♥ Dag 3 - En sak jag älskar från min garderob

Idag ska jag visa ett plagg jag verkligen älskar från min garderob och jag känner mig extremt kluven. Just nu trivs jag bäst i jeans, min svarta tröja och min stora svart kraghalsduk. Inget av plaggen är dock en riktig favorit. Var lite inne på min långa polotröja, men det kändes inte helt rätt det heller.

Till slut kom jag fram till att det plagg jag verkligen älskar från min garderob är min kavaj. Jag köpte den för 1-2 månader sen och har bara använt den en eller två gånger, men jag älskar det ändå. Jag tycker att ingen kvinnas garderob är komplett utan en kavaj. Funkar perfekt istället för en ful jacka när man ska ut och äta middag eller kanske på någon fest på sommaren.

Kavajen är ett nyckeplagg som alltid måste finnas i garderoben, trots att man kanske inte använder den så ofta.

Minneskortet till min kamera är hos Rasmus, så fick bli den bästa bild jag hade, vilket inte var en särskilt bra bild.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0