♥ Dag 25 - En bild från mitt rum

Tänkte köra på hårt och visa er hela mitt rum, coolt va? :D Dock är mitt skrivbord förbannat stökigt, så ska försöka undvika att visa allting. Mina föräldrar har nämligen stulit mitt avlastningsbord, så nu ser allt allmänt rörigt ut. Jag är inte så brydd om mitt rum, jag längtar bara till lägenheten, därför är intresset för inredning och sånt inte särskilt högt.

Här i hörnet ska egentligen mitt lilla bord stå som mina föräldrar snott, också smyckesträdet och mina fototidningar på det. Är lite ond  på dom ;)

Precis ovanför mitt skrivbord, mina böcker längst ner och det är något jag tycker alla mysiga rum måste ha. Också mina Aidengrejer, autografer och så. Den stora ska jag rama in sen tänkte jag :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0