♥ Dag 24 - Det här får mig att gråta

Jätteefter i den här bloggkalendern nu, men vem fan bryr sig. Nu kör vi i alla fall! Jag har hittat min kameraladdare också, så kommer lite bilder senare idag.

Jag har ganska lätt för att gråta, men med tiden har jag mer och mer försökt undvika att gråta inför folk, tycker det är jättepinsamt. Saker som får mig gråta kan variera, jag gråter faktiskt ganska lätt om jag gör illa mig annars brukar huvudanledningarna vara att jag inte känner mig behövd, som att jag inte duger till. Jag får ofta för mig att alla mina vänner har mig som reserv, för alla mina närmaste som jag älskar så otroligt mycket, har en andra bättre vänner än mig. Så känner jag ett par gånger i månaden och då blir jag döledsen.

Saker jag inte kan påverka gör mig ledsen. Jag är van att ha kontroll och när jag inte kan kontrollera något tycker jag det är jättejobbigt.

Kommentarer
Postat av: beakis

jag gillar dig för att du är du!! så tro inte att jag har dig som nån reserv! <3

2010-12-31 @ 08:51:38
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0